Karakterlap2010.11.25. 20:53, Raub
A fbb rszei a karakterlapnak s az letpontoknak.
Karakterlap
Minden karakternek – ahogy a rendes neveldben is – lesz egy
karakterlapja. Ezen a lapon vezetve lesz az sszes kaland – amiben rszt vettl
– neve, azok a specilis kpzettsgek, amelyek csak a TE karakteredre lesznek jellemzek.
Tovbb a tapasztalat, letpont, vdelmi rtk, felszerelsek s termszetesen
az alapadatok. Pl.: Er, gyessg, Karizma, Blcsessg, Inteligencia. Mindegyik beleszmt a kaland folyamn
felmerl problmk megoldsba.
Pl.: A csapat egyik tagja keres specialista – lesz sz rla a tovbbiakban –
s meg kell tallnia egy shinobit. Ehhez hasznlnia kell egy kpessgt amely
ebben az esetben a nyomkeress, amihez kell a blcsessg rtknek egy bizonyos
szzalka – tovbbiakban ez is le lesz rva – s gy nagyobb az esly arra,
hogy megtallja a keresett szemlyt.
Beszlni kell mg arrl, hogy a karakter meghalhat. Ennek kt fajtja van. Az
jult s a halott. Az jult llapot akkor lp rvnybe, ha nulla s mnusz tz
kz cskken az rtk. Ha mnusz tz al, akkor a halott llapot lp rvnybe.
A halott shinobit NEM lehet jjleszteni!
|